14 Mart 2015 Cumartesi

"Kill Me, Heal Me" (2015)






Oyuncular


Bağımlılık yapan bir Kore dizisi diye söze başlayayım. Karakterlerin hepsi birbirinden renkli kişilikler. Genel dizi kadrosundan bahsetmiyorum tek kişilik dev kadro Ji Sung'dan bahsediyorum. Onun oynadığı karakterlerden.

Cha Do Hyun küçükken başından geçen trajik olaylar yüzünden Çoklu Kişilik Bozukluğu hastalığından muzdarip, zengin bir ailenin çocuğudur. Tam karşılığı olur mu bilmiyorum Şizofreni de diyebiliriz. Çoğu kişinin en fazla sevdiği karakter olan Shin Se Gi sayesinde Kore'ye geri dönmüştür. Amerika'da tedavi oluyordur normalde. Ancak Shin Se Gi'ye dönünce kendini bir anda orada bulur. Shin Se Gi geçmişte yaşadığı tüm acı hatıraları içinde tutan yüzüdür onun. Her şeyden haberdar olduğu için bir canavara dönüşmüştür.

Diğer karakterlerin de ortaya çıkmasının çeşitli nedenleri vardır. Sıralamak gerekirse; Perry Park karakteri, babasıyla çocukluğunda konuştukları ve almaya söz verdiği tekneye vereceği addır. Babasını seven bir çocuğu temsil ediyordur. Aynı zamanda bomba yapımında uzman biridir. Ahn Yo Sup 17 yaşında intihara meyilli bir liselidir. İkizi Ahn Yo Na oppa düşkünü bir ergendir. Karakterler içinde en zoru o dur. Hiç laf dinlemez çünkü. Kafasına estiğini yapar. Nana karakteri biliniyordur ama hiç ortaya çıkmamıştır. Nedeni ise oyuncak ayı olması. Kendi ismini kullandığı Cha Do Hyun karakteri de vardır ama bu sonlarda çıkacaktır. Yine aynı şekilde Mr. X karakteri de öyle.

Bütün bu karakterlerin oluşumu Oh Ri-Jin ismindeki kız yüzündendir. Cha Do Hyun'un üvey annesinin kızıdır. Babası kendi çocuğu olmadığı için ona karşı şiddet uyguluyordur. Cha Do Hyun ne zaman hata yapsa ona kızıp vurmak yerine Oh Ri-Jin'i cezalandırıyordur. Babasının yaptıkları dayanılamaz safhaya gelince Cha Do Hyun'un Shin Se Gi karakteri ortaya çıkar. İlk defa 7 yaşındayken. Daha sonra da diğer karakterler onu takip eder. Çok fazla detaya girmeyeceğim. Gireceğim kadar girdim gibi zaten :) Oh Ri-Jin'den de bahsedeyim. Oh Ri-Jin bir psikiyatrist'dir. Geçmişinde yaşadığı travmaları hatırlamıyordur. Cha Do Hyun ile karşılaştıktan sonra yavaş yavaş hatırlamaya başlayacaktır.

Dizide iki tane güzel soundtrack var. Biri de bu. Sözleri çok vurucu. Ben de çevirisini yapıp yükledim.

Moon Myung Jin - Unspeakable Secret (Türkçe Altyazılı)


Karakter fotoğrafları

Perry Park

Cha Do Hyun

Shin Se Gi

Ahn Yo Sup

Ahn Yo Na


Eğlence katmak için capslarla devam edip bitireceğim. Diziyi mutlaka izleyin diyorum ama eleştirimi de yapacağım. Çocukluğa inme konusuna çok takılmışlar. Aynı görüntüleri tekrar tekrar görmek sanki diziyi uzatmaya çalışıyorlar görüntüsü oluşturmuş. 14-18 arası özellikle sıkmaya başlıyor.


Güncellendi!! Videolar da eklendi.

1. Bölüm


Bunu da bu karakterin hem normal hem de çatlak olduğunu anlatması için koydum :) Shin Se Gi burada onlarca kişiyi haklıyor.


2. Bölüm


Bu da EXO severlerin dikkatini çekecektir. Taeyeon'un sevgilisi oluyor kendisi. :/


Shin Se Gi aşkını ona ilan ettikten sonra Cha Do Hyun'a döndüğünde onu tanıyamaması ve gitmesi üzerine :)


6. Bölüm

Komik bir görüntüydü. Bodrum katında abisi onları bu şekilde görüyor.

MBC'nin sitesinden o kısım

7. Bölüm



Ahn Yo Sup'un yazdığı Kill Me'yi Oh Ri-Jin Heal Me olarak düzeltiyor. Yani, Öldür Beni yazısını, İyileştir Beni olarak düzeltiyor.


8. Bölüm

Ahn Yo Na'nın ortaya çıkışı :)



9. Bölüm


O anların video hali :)


11. Bölüm

Shin Se Gi kendisini seçmesi için Oh Ri Jin'i ikna etmeye çalışır ama beceremez. Çarkta kendine o kadar büyük yer ayırmasına rağmen yine de Cha Do Hyun çıkar :) Sonra bir anlaşma yaparlar.

Maço Shin Se Gi'den özlü söz :)



Yürüyen karizma adam tabii :)

Üstte yazdıklarımın video hali :)

13. Bölüm

Yo Na'nın Oppasının karşısında belirmesi :)

Ve devamı...



18. Bölüm

19. Bölüm

Bu görüntüleri de beğendiğim için koydum.


Bu da Mr. X'in ortaya çıkışı. Tabloya geceleyin X işareti koyduğunu farkediyorlar ve bakışları. Başka bir şey için de kullanılabilecek bir caps ayrıca :)


20. Bölüm

Shin Se Gi'nin veda etmeden önceki son anları :/

Oh Ri-Jin'in ona son hediyesi

Shin Se Gi'nin Cha Do Hyun'a vedası.

Oh Ri-On'un Kill Me, Heal Me romanı en çok satanlara giriyor ve kendi kitabının tanıtımındayken bu kızla karşılaşıyor. Girls' Generation'dan Yuri oynuyor bu karakteri :)


Kabusu olan o isim. Ahn Yo Na! :) Hareketleri bile aynı.

Ve son olarak seyirciye vedaları.


10 yorum:

Unknown dedi ki...

Kdrama gelenegini devam ettirerek mutlu sonuçlanmış. Shin se gi karakterini finale kadar sevip bu yonde bir ayrılığın olacağını tahmin edememistim.yorumun icin ellerine saglik :)

Neo dedi ki...

Ben de yorumun için teşekkür ederim :)

Nana Happy dedi ki...

Shin Se Gi və Oh Ri On tərəfdarıyam :D Cha Do Hyun sona qədər Shin Se gi dən irəliyə keçə bilmədi. :))

ha ti ce dedi ki...

Ji sunga hayranlığım arttıkça arttı o karakterlerdeki değişiklikler o bakışlar o tarzlar of ki ne of!! acayip bir fan kattı kendine diyebilirim şimdi nerede bir filmi dizisi var didik didik arar oldum bundan önceki dizisinde bayan oyuncu ile birlikteydiler ve orada ne kadar sinir olduysam burada tam aksine ^^ çok iyi ikililer başka projelerde de devam ederler umarım ;)

Unknown dedi ki...

Basta izlerken sıkılmistim yorumlari çok fazla güzel yorumlarini okudukça devam etmeliyim dedim ve iyiki de izlemişim su ana kadar izlediğim en güzel senaryoya sahipti izlemeyenler kesinlikle izlemeli çok güzel mesajlar veriyor insanin içini ısıtan düşündüren çok fazla duygulandiran yer yer kahkalara boğan mükemmel bir diziydi niye bu kadar begeniliyormus simdi anlıyorum ilk bölümler skci gelebilir ama kesinlikle izleyin oyuncuları çok iyi

Adsız dedi ki...

İzledigim en harika dizilerden biriydi etkisinden cikamamistim simdi izlesem gene aynisi olur izlemeyenler hic durmasin :)

Unknown dedi ki...

Oyunculuklar senaryo çok iyi hatta mukemmel Kaliteli bi dizi olmus gercekten Herkes mutlaka izlemeli Tek sikinti basrol kiz Daha guzel bi kadin basrol olabilirdi bence ama oyunculugu iyi

Neo dedi ki...

Yorum için teşekkürler. Uzun zamandır yorum almıyordum :)

Bi Adsız da biz olalim😊 dedi ki...

Sana katılıyorum bana cok sey kazandırdı ben gibi hissetmenize sevindim

Cansu dedi ki...

On numara bir diziydi basta baya ertelemistim lakin izledikten sonra kendimi tutanadigim 1 gunde kac bolum izledim Alla bilir :D Ji sung un dehset veren oyunculuğu iste oyuncu bu yeaa dedirten cinsten :D yanindaki kadin basrolle de cok uyumluydular bide.

Yorum Gönder

Newer Posts Older Posts