9 Eylül 2014 Salı

Gap Dong (2014)




Oyuncular



Memories of Murder filminin dizi versiyonu olan Gap Dong seri cinayetler işleyen bir katili bulmaya çalışan dedektiflerin iz peşinde koşmalarını anlatan bir hikâye. Filmde asıl katili bulamamışlardı ancak bunda buldular. Tatmin edici bir diziydi diyebilirim. Yalnız sonunda Ryu Tae Oh için ne diye üzüldüler onu anlamakta zorluk çektim. O kadar insanı acımasızca öldüren birinin arkasından böyle gözyaşları dökmek çok salakçaydı.

Normalde bu salakça son olmasaydı 8 puan verebilirdim ancak sonundaki bu tuhaflık yüzünden bir puan kırdım.

Düzenleme: Dizideki OST'lerden bahsetmeyi unutmuşum. Diziye bağlayan önemli etkenlerden biri de bunlar. Every Single Day'in parçaları.


Every Single Day - Rush


Every Single Day - Time

2 yorum:

emine dedi ki...

Ben filmin üstüne istediğimi bulamdım pek. Yani olaya kopyacı bir Gap Dong'la başlamaları hoşuma gitti. Bulunmaması gereken biriyle 20 bölüm gitmez diye düşünüyordum. Yalnız sonra beklemediğim bir şekilde gerçek Gap Dong'u buldular ama nasıl olduysa o Gap Dong bence çok kolay yakayı ele verdi.
Gap Dong'un aslında durmadığı, sadece durdu sanıldığı kısmı da iyiydi ama birden fazla Gap Dong var deyip kırk kişiyi katil etmeleri de hoşuma gitmedi.
Vee tabii ki seninle aynı fikirde olarak taklitçi Gap Dong'u neredeyse iyi biri gibi bize gösterip sevdirme çabası içine girmeleri diziye yakışmadı bence.

Neo dedi ki...

Demek ki böyle düşünen tek ben değilmişim. Sevindim buna. Teşekkür ederim yorum için.

Yorum Gönder

Newer Posts Older Posts