24 Şubat 2012 Cuma

"Padam Padam..." (2011 - 2012)



Öncelikle bu diziyi izlemeye hiç niyetim yoktu. Lakin başrol oyuncusu dikkatimi çekmişti. Daha sonra twitter'da pi sayesinde konusundan biraz haberim oldu. Daha doğrusu fantastik olduğu koruyucu melek vs olduğunu öğrendim. Fantastik yapımlara karşı bir zaafım olduğu için kaçıramazdım bunu :) pi'ye teşekkür ederek konusuna geçiyorum hemen.


Haksız yere 16 sene hapis yatan Yang Kang Chil hapisteki son zamanlarında bir kavgaya karışır ve hapishane'de görevli gardiyanı öldürür. Tam serbest kalacakken başına bu kötü olay gelir ve idam cezasına çarptırılır. İdam edilir ve o anda bir mucize gerçekleşir. Önce zamanda ileri giderek bir arabanın kendisine çarptığını görür sonra zamanda geriye döner. Kavgadan önceki ana giderler. Hapishane'de model mahkum olarak görülen Kang Chil'in böyle bir şey yapmasını kimse beklemiyordur. O anı tekrar yaşarlar ve yine tam gardiyanı öldürecekken Kang Chil'in koruyucu meleği olduğunu iddia eden Lee Gook Soo ona engel olmaya çalışır ve o yumruğu atmaması için elinden geleni yapar. İstem dışı hareket eden Kang Chil zor da olsa yumruğu atmayarak hem ölümden kurtulur hem de hapishaneden tahliye edilir. 




Artık özgürdür ve hayatını yaşaması için önünde bir engel yok gibidir. Başına bu olayı yıkanlar onun peşini bırakmamakta kararlıdır. 16 sene içeride yatmış birisi dışarı çıktığında ne yaptığını bilmezse Kang Chil'de o durumdadır. Herkesten şüphe duyup ürkmektedir. En ufak bir kavgaya karışsa eski mahkum olduğu için kimse ona inanmayacak ve yine suçlu duruma düşecektir. Gook Soo ile birlikte tahliye olan Kang Chil artık annesinin yanına gitmek için yola koyulmuştur. İlk kez metroya binmiştir ve içerisi tıklım tıklımdır. Nereye tutunacağını bilemez bir haldeyken Jung Ji Na ile yüz yüze geleceklerdir. Kapıya sırtını dayanmış bir haldeki Ji Na'nın üzerine doğru itiliyordur. Durumdan rahatsız olan Ji Na ineceği durağa geldiğinde parmak işaretiyle tepkisini gösterir. İkilinin ilk karşılaşması böyle olmuştur. Evine gitmek üzere yoluna devam eden Kang Chil bir yandan da Gook Soo'dan kurtulmaya çalışıyordur. Ama Gook Soo onun peşini bırakmaz. Çünkü kendisi onun koruyucu meleğidir.



Bir yolunu bulan Kang Chil onu eker ve tek başına otobüsle yola koyulur. Yolda indikten sonra yağmura yakalanır ve terk edilmiş bir eve sığınır. Tam da o esnada Ji Na'nın arabası ona yakın bir yerde bozulmuştur. Rehber köpeği Tengei aracın içinden kaçarak Kang Chil'in olduğu yere gelir. Onun peşinden giden Ji Na orada Kang Chil ile karşılaşır. Yağmur dinmediği için geceyi aynı yerde geçirmek zorunda kalacaklardır. Fakat Ji Na çok çekiniyordur ve Kang Chil yağmurun dinmesinden sonra onun rahat etmesi için ayrılır ve yoluna devam eder. Bu esnada rehber köpeği devreye girer :)


Aracın yanına gitmesi için Kang Chil'i takip eder. Köpekten korkan Kang Chil ne yapmak istediğini anlamaz ilk başta. Sonra araca doğru gidince olayı anlar ve aracın kapısını telle açıp tamir eder. Sabah aracın başına gelen Ji Na aracının tamir edildiğini görür. Kang Chil kendisini de bırakmasını ister. Ji Na, Kang Chil'e aracın kapısını nasıl açtığını sorar. Pişkin bir şekilde telle diye sırıtarak bir cevap alınca daha da ürker. Zor da olsa aracına alır ve onu bir polis karakolunun önüne geldiğinde inmesi için uyarır. Daha önce yazmıştım en ufak bir kavgaya karışsa onun kimse doğru söylediğine inanmayacaktır. Çünkü o eski bir mahkumdur. Bu yüzden araçtan iner Kang Chil ve başka bir otobüsle evine doğru yine yol alır. Oraya gittiğinde annesinin dışarıda balık sattığını görür ve olay çıkarır. Çevredekiler ona engel olmaya çalışırken birisini dövecek duruma gelmiştir. O anda Gook Soo onun üstüne atlar ve tek gözü kapanıncaya kadar yumruklar. Onun koruyucu meleği olduğu için olaya karışmasını istemiyordur. Kang Chil'in çocukluk arkadaşı Min Hyo Suk onu en yakın sağlık kurumuna götürmek yerine bir veterinere getirir. Mahallelerinden tanıdıkları Ji Na'nın yeridir burası. Kader ağlarını örüyordur :) İkili üçüncü kez karşılaşacaktır.


Buraya kadar yazdıklarım ilk iki bölümün özeti sayılabilir. Kan Chil, Ji Na'ya aşık olacaktır ama bir araya gelmeleri imkansız gibidir. Nedeni ise hapis yatmasına neden olan olaydır. Ji Na dedektif Jung'un kızıdır. Öldürülen kişi ise Jung'un kardeşi, Ji Na'nın amcasıdır.

Konuyu buraya kadar anlatıp dizi ile ilgili yorumlarıma geliyorum.

Dizi diğer SBS ve MBC dizilerinden farklı olarak stüdyo ortamından daha çok gerçek mekanlarda geçtiği için daha bir sevdim. Oyunculuklar da iyiydi. Dram yönüyle sonuna kadar sizi mahvedebilir. Alttaki videolar en fazla etki yapan yerlerdi bana göre.

Diziyi izlemeyi bitirmeyenlerin aşağıdaki videolara bakmamasını tavsiye ederim. 

Son bölümün son anlarına kadar sonucu bilemediğimiz sürükleyici bir diziydi. Favori dizilerim arasına girdi. 9 puanı verdim bile. İzlemeyenlere tavsiye ederim.

----SPOILER----

12.bölüme kadar çeviri ile izlemiş olanlar zaten aşağıdaki videoyu 10.bölümde görmüşlerdir. Burada gerçeklerin ortaya çıktığı anı yaşayan Ji Na'nın gözünden olayları görüyoruz. Ji Na'nın annesinin Kang Chil'in manevi olarak ilk aşkı olduğunu söylemesi onu yıkıyor.


Kan Chil daha sonra karaciğer kanserine yakalanır ve hastalık tüm vücuduna yayılır. Ne kadar güçlü olmaya çalışsa da Kang Chil en sonunda dayanamaz ve annesine sarılıp ağlar.

17.bölüm

Bu son cümleleri aslında en sonda yazmıştım ama spoiler kısmından öncesini okuyacaklar için oraya da yazdım.

Son bölümün son anlarına kadar sonucu bilemediğimiz sürükleyici bir diziydi. Favori dizilerim arasına girdi. 9 puanı verdim bile. İzlemeyenlere tavsiye ederim.



8 yorum:

canlina dedi ki...

benimde aklımdaydı bu dizi han ji min oynuyor diye sonra belki izlerim diye düşünüyordum ama konusunu hiç bilmiyormuşum sen yazınca farkettim bilmediğimi :D şimdi dizimde bitiyor buna mı başlasam ne yapsam:)
spoilerden uzak kalmak için yazının tamamını okuyamadım ama ellerine sağlık^^

dizimanyaq dedi ki...

Fantastik her türlü diziyi takibe alırım öneri için teşekkürler

güzzi dedi ki...

Ya bu Jung Woo Sung'un dramda izlemek hiç istemiyorum. Adam yavru köpek bakışlarıyla mahvediyor insanı. Ağla ağla helak oluyorsun sonra. Fantastik mantastik diye girince meraklandım da dramla devam ettin. Korkuyorum izlemeye XD

Neo dedi ki...

@canlina bence başlamalısın :) spoiler'ı okumamakta iyi etmişsin. Teşekkürler.

@dizimanyaq rica ederim. Şimdiden iyi seyirler o zaman :)

@güzzi Vallahi dizide her şey var. Bence en kısa zamanda izle :)

Unknown dedi ki...

Fantastik dizileri bende severim. 49 days misal ^^ Spoiler kısmını bende neredeyse okuyacaktım. Zor tuttum kendimi ^^ Tavsiye ettiğin teşekkürler^^ İzlenecekler listeme aldım diziyi ^^

CrocuS dedi ki...

Ben bu diziyi bir an bile izlemeyi düşünmemiştim Neo yazını görünceye kadar...
Bir kere fantastik olması direkt ele geçiriyor zaten beni ama onun da çocukca olma riski var.O yüzden yazını görür görmez izleme kararı aldım ışık hızı ile :)
Yazının spoiler olmayan kısmını bile okurken tedirgin oldum tadım kaçmasın diye :))
Aahh birde şu torrent işini çözebilsem bir sinir oluyoruz ki birbirimize sorma.Neyse konuyu saptırmayım :)
Teşekkürler paylaşımın için..

Madam Patapuff dedi ki...

Şuan 'Can You Hear My Heart?' dizisini izliyorum. Son 5 bölümü kaldı. Daha bitmeden 'sonra ne izlesem acaba?' tasası tutmaya başlamıştı bile beni. Padam Padam adını duyduğum ama hiçbir açıklamasını okumadığım bir diziydi. Tanıtımı görünce damladım hemen buraya. :) Fantastik konuları severim. Ve itiraf edeyim bu diziyi salt aşk üçgeni olan Kdrama'lar gibi sanmıştım. Şuandan itibaren izleme listemde ilk sıraya yerleşti kendisi. Ellerine sağlık hyung. :)

Neo dedi ki...

@Missy JYJ rica ederim iyi seyirler :)

@CrocuS İzlediğine pişman olmayacağına eminim :) Torrent konusunda yardımcı olabilirim. Twitter'dan bana mesaj atabilirsin.

@Madam Patapuff Rica ederim. İyi seyirler şimdiden :)

Yorum Gönder

Newer Posts Older Posts