13 Şubat 2012 Pazartesi

Benim hare(mim)

Evet daha önce mimlenip her seferinde ya yarıda kalan ya da vazgeçilen mimlerden sonra kimse beni mimlememiş haliyle. Aslında bu harem bildiğimizden farklı. Harem mi kaldı aslında dediğinizi duyar gibiyim neyse ben de beğendiğim bayan oyuncuları yazarak buna dahil oluyorum efendim. Eğer fazla yorum gelmezse bundan sonra mim yazmam ona göre :) Harem öyle olmaz böyle olur!

Kural: 10 tane beğendiğimiz oyuncuyu yazmak. Sadece çekiklerden olması lazım sanırım. Herkes öyle yaptığına göre ben de öyle yapayım.

Tersten başlayarak ilk oyuncuya doğru yazıyorum. 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Birbirinden ilginç bir o kadar da farklı yapımlarda oynayan ve her seferinde oyunculuğuyla bizleri büyüleyen Su-Jeong Lim. Bunun neresi güzel dediğinizi duyar gibiyim. O yüzden 10.sırada zaten. Oyunculuk olarak koysam belki de zirvede olurdu :)


10. Su-Jeong Lim
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Önceleri pek sevemediğim ama tuhaf bir çekiciliği olduğunu düşündüğüm daha sonra Gumiho dizisindeki şirinlikleriyle göze girmeyi başarmış bir hatun var sırada. Shin min-ah. Evet beklediğiniz gibi zirvelerde değil benim için :)

9. Shin min-ah

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Bu hatun kişilikte güzelliğinden daha çok oyunculuğu ile kendine burada yer bulanlardan. Şimdi tekrar bakıyorum da bu listede olmayabilirmiş bile sanki. 8.sırada Kim Ha-neul

8. Kim Ha-neul

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Bu hatuna da sadece kısa saçın yakıştığını söylemeliyim. Geçen yıl oyunculuğunun zirvesine çıkan bu kişi Ha Ji-won'dan başkası değil. Secret Garden dizisinde oynayana kadar bir çok yapımda yer almış ama bu kadar parlayamamıştı.

7. Ha Ji-won


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Korelilerin arasına bir Tayvanlı serpiştirdim :) Oynadığı filmlerden daha çok çekiciliğiyle ön planda olan bu oyuncu son yıllarda bunu da kırarak oyunculukta iyi olduğunu gösteriyor. 6.sırada Qi Shu var.



6. Qi Shu

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Bazıları tarafından taşlanacağım biliyorum ama oyunculuğundan daha çok güzelliğiyle ön plana çıktığını düşünüyorum. Oynadığı filmlerde onun şansına süper hikayeleri olan filmlerdi. 2004'den sonra hiç bir filmini ve dizisini izlemedim. Evet bu isim Son Ye-jin.


5. Son Ye-jin


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Şimdiki oyuncumuz kadife gibi bir sese sahip. Konuşma tarzı insanı acayip rahatlatıyor. Birde şarkı söylediği anda duyacaksınız siz onu. Kırk yıllık şarkıcılara taş çıkartıyor. Oyunculuğunu da beğendiğim bir kişilik Kim Ah-jung.

4. Kim Ah-jung

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2009 senesine kadar varlığından haberim olmayan hatundur kendisi. Ta ki Kore'nin en büyük bütçesi ile çekilen dizisi olan Iris'e kadar. Bahsettiğim kişi tahmin ettiğiniz gibi Kim Tae-hee. Evet buralarda zorlanmaya başladım kabul :)

3.Kim Tae-hee

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2 numarayı alacak hatun eleştirilemeyecek değil tabii ki. Hatta o kadar ki makyaj güzeli olduğunu bile söyleyebilirim. Çünkü güzel olduğu kadar çirkin gözükebilen bir kişi kendisi. Makyajsız hali berbat. Bahsettiğim oyuncu Jeong ryeo-won.

2.Jeong Ryeo-won

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ve geldik 1 numaraya... Tahmin etmeniz zor olmayacak. Şimdilerde eskisi kadar çekici ve güzel gözükmese de zamanında oynadığı filmlerde kalbimizde yer etmiş. Güzel bir filmi çıksa da izlesek dediğimiz güzelimiz Gianna Jun veya asıl adıyla Jun Ji-hyun. Zafer senin Gianna hareketini yapabilirsin :)

1.Gianna Jun

23 yorum:

Adsız dedi ki...

ilk yorum benden :D

gianna jun'a kocaman bir alkış! ben de çok severim, hatta son yazdığım hikayede başrol verdim hatuna :D my sassy girl unutulur mu hiç??

ikinci sıradaki kıza şaşırdım açıkçası. yani sevimli kız, süper ingilizcesi var, ama öyle çok güzel ya da oyunculuğuyla bayıldığım bi insan değil. ama sempatik :)

kim tae hee, son ye jin ve shin min ah güzellikleriyle burda olmayı hak ediyorlar :) han ji won'a ise şaşırdım; bence secret garden'ın en zayıf halkasıydı, güzel de değil ayrıca :P neyse... diğerlerini çok tanımıyorum yorum yapamıycam. ama fena liste değil, zevkini takdir ettim arkadaşım :)

Neo dedi ki...

Teşekkürler çingu :) Unutulmaz tabii ki. Windstruck, Daisy, Lake House, 3 Iron gibi enfes filmlerini de unutmamak lazım.

İkinci sıradakine ben de şaşırdım. Niye öyle bir şey yaptım bilmiyorum. Dediğim gibi makyajsız hali çok çirkin üstelik. Kim Tae-hee nin de ingilizcesi süper :) Dediğim gibi bazıları oyunculuktan bu listeye girdi bazıları güzellikten :) Ha ji-won'da Secret Garden etkisiyle bu listede sadece. Sevdiğim bir dizi olduğu için kıyamadım ona.

Aysemiin dedi ki...

En beğendiğim bayan oyuncular diye liste yapsam, Su-Jeong Lim, Kim Ah-jung ve Qi Shu dışındaki oyuncular ilk 10'a girerdi mutlaka :) Harem süper, bayanların hareminden farklı haliyle çünkü bizim gibi kimseye ölüp bitmiyorsun, gayet ciddi bir şekilde hazırlamışsın haremi, helal :D Tüm kusurlarını da saymışsın bir güzel, biz kusur görmüyoruz sevince mantığımız yok oluyor, buna da helal ne diyeyim :)

Neo dedi ki...

Çok teşekkürler :) Kolay beğenemiyorum napayım illa bir kusur bulacağım :) Evet o konuda haklısın. Kızlar ayrı bir bağlanıyor. Gözleri kör oluyor adeta bu konuda. Daha hassas yürekleri olduğu için sanırım bu da.

Oh Yoon Joo dedi ki...

2 numarayı ve 9 numarayı kazanda kaynatıp yok edesim var :D Onlardan kurtulduktan hemen sonra diğer seçimlerin için başarılı hatunlar gördüğümü belirtmek isterim.

Qi Shu için laf söylemeye yetecek kadar filmini izlemedim :D

Im So Jung, Son Ye Jin, Kim Ha Neul gibi isimler yerinde oldukça şık durmuşlar :D Ama oldukça yaşı yüksek tutmuşsun sanki çingu ^^ Yo Ah In falan sıralamaya girememiş :D

Neo dedi ki...

:) Teşekkürler. Aslında daha çok aday var ama oyunculukları da göz önünde bulundurduğum için böyle bir tablo çıktı ^^ Yo Ah In ne zaman kadın oldu :P

şizo-mizo dedi ki...

valla harem yapılsa şu çekiklerden, hakikaten de bunlar olmalı orada..:D hele ki so ye jin ve shin min ah.. ah bayılıyorum şu ikisine.. geç karşılarına izle dur:D o kadar tatlı ve güzeller ki..

winpohu dedi ki...

ha ha ha erkeklerden harem mi olurmuş valla oluyormuş yaptık oldu :)
sadece çekikler mi olacakmış ben öyle yapmadım .
fazla yorum gelmez se de sen mim yazmaya deam et :) liste güzel oyuncuların hepsini severim :)

Unknown dedi ki...

Abi çok zevksizsin ya... :) Ben 8 numarayı ilk sıraya koyarım. Ben bakarken yanımda duran arkadaşımda 9 numarayı. Listeyi yenile abi... :)

Neo dedi ki...

@şizo-mizo teşekkür ederim :) seninde bahsettiğin gibi bazıları o sebeplerden bu listelerdeler :)

@winpohu hehe eve de kapatın olsun bitsin :) herkes çekiklerden yapmış ben de öyle yaptım vallahi. Diğer türlüsü bizim formata uymuyor bence. Tavsiyeni dikkate alacağım teşekkürler :)

@seren sadece güzellik değil oyunculukla beraber harmanlayarak bu listeyi hazırladım. O yüzden listedeki herhangi birini 1.sıraya koyabilirsin sorun değil :)

Adsız dedi ki...

Erkeklerden harem mi olurmuş, değil mi ama? :D Hyung bu mim olayına farklı bir boyut kazandırmışsın, tebrikler.
Tae Hee'yi bir ben seviyorum herhalde diyordum, sen 3. sırayla taçlandırmışsın onu. Jeong Ryeo Won'u Sam Soon'dan tanıyorum, Gianna Jun ise hakkıyla kurulmuş ilk sıraya. :)
Ellerine sağlık.^^

mydestiny dedi ki...

Açıkçası bu mimin erkek bloggerlar tarafından yazılmasını içten içe istiyordum. Bu yüzden yazmana sevindim. Ayrıca başlıktaki kelime oyununa da bayıldım; neden benim aklıma gelmedi?! :D (2 saat başlık düşündüm de :P )

Jun Ji Hyun'u bir numaraya koyduğun için tebrik ediyorum seni. *alışalkış* Ben de olsam böyle yapardım.

Rye Won'u 2. sıraya yerleştirmene çok şaşırdım.. Ben listeye bile almazdım :D

Son Ye-Jin'i ise A Moment to Remember filmindeki başarısı ile daha üst sıraya alırdım şahsen. Shin Min Ah ile yazdığına cümlelere aynen katılıyorum, aklımdan geçeni okumuşsun resmen:)

Ellerine sağlık:)

Biri Kore mi dedi? dedi ki...

Bu hareme bayıldım :D:D

Neo dedi ki...

@Madam Patapuff
Çok teşekkür ederim Yeo Dongsaengim :) Rye-won o dizideki rolüyle zaten 2 numarada. Kim Tae-hee'nin Iris'ten sonra izlediğim bir dizisi daha oldu Love Story in Harvard :) Orada da çok iyiydi. Ve süper ingilizcesi var. İlk sıraya itiraz eden kimse çıkmadı zaten şimdiye kadar :) Bakalım cazgır birisi çıkacak mı :D

@mydestiny
Çok teşekkürler çingu :) Başlığı herkes beğenmiş. Sevindim :) Jun Ji Hyun ve ekürisi Cha Tae-hyun sayesinde Kore sinemasını sevdik zaten. Yıllardır o tür filmler arıyoruz. Büyüsüne kapıldık gidiyoruz. Rye-won'a acıdığım için aldım sanırım :P My Name is Kim Sam-soon dizisinde çok büyük haksızlığa uğramıştı. Ayrıca o zamanlar güzel görünüyordu :) Son Ye-jin belki daha yukarılarda olabilirdi ama zirvede olmazdı kesinlikle. Senin de ellerine sağlık :)

@Tayfun beğenmene sevindim :)

Adsız dedi ki...

hımm ne güzel bi harem bu böyle :) benden de sana %50 geliyor :) shin min ah, kim tae hee, jun ji hyun, kim haneul ve im so jung. kızların hepsi birbirinden yetenekli maşallah ama en güzelleri bence kim tae hee. the goddess of Korea kendisi. bi de jun ji hyun. ikisi kupayı kaldırsın :)

MakinoSev dedi ki...

haremi süper kurmuşsun da hanım kısmına söylenecek söz mü onlar :D seni 2 numaraya koydum ama şımarma makyajsız halin b*k gb, seni 8e koydum ama hiç koymayabilirdim bak şükret haline... bi de döveydin :D :D :D kadın kısmını şımartmaya gelmez diye mi böyle iltifatlı sözlerden kaçındın bilemedim :D :D :D
ama hanım kızlarımızın hepsini takdir ediyorum :D şaka bir yana bu güzel mim için teşekkürler %100 diyorum :D

selocann dedi ki...

Son Ye Jin için ben de aynı düşünüyorum. Personal Taste dizisinde o kadar kötü bir oyunculuk çıkardı ki hiç sevemedim kendisini yine de A Moment to Remember'ın hatırından dolayı tolerans tanıyabilirim :)
Jeong Ryeo-won o kadar da çirkin değil bence :D Gummy'nin As A Man klibindeki o sade haliyle çok sevimliydi bence^^
Song Hye Kyo'yu görürüm diye bekliyordum ama beni yanılttın :D Hepsinde bir kusuru bulsan da güzel bir liste olmuş :D

canlina dedi ki...

Ben de senin haremi oylayım dedim ama sanırsam kıskançlığımdan ötürü hiçbirine hakettiği biçimde puan veremeyeceğim :D İçlerinden bi Kim Tae-hee'yi seviyorum :)

Neo dedi ki...

@masalevi çok teşekkürler :) Bana uyar ikisinin kupayı kaldırması :)

@MakinoSev Çok güldürdün beni sağolasın :) Kusurlarını söyledim. Kusursuz insan yoktur haliyle :) Dediğim gibi kolay beğenmeyen bir insanım galiba. Beğenmene sevindim. Hem de %100 gelmiş daha ne isterim :)

@selocann Son Ye-jin için aynı düşünceleri paylaşmak güzel :) Sadece ben değilmişim demek ki. İzledim şimdi klibi hakikaten 2 numarayı hak ediyormuş :P İyi kıvırıyorum dimi? Yani anlamadığım bir çekiciliği var. Makyajdan mıdır yoksa yoksa saf güzellik midir karar veremedim ama sıfır makyajsız hali çok kötü. Filmlerde denk geliyor. Mesela Pain'i izlediğinde göreceksin. Song Hye Kyo güzelmiş ama başrolünü oynadığı bir filmde izlemedim hiç. O yüzden oyunculukları da kattığım için bu listeye girmemiş :) Çok teşekkürler tekrar ^^

@canlina çok teşekkürler :) Kim Tae-hee. Farketmez ^^

Adsız dedi ki...

Shin min-ah, Gianna Jun,Ha Ji-won çok iyi tercihler. Hatunların hepsi çok iyi. Ellerine sağlık. :)

Hoi Hoi dedi ki...

Meraba ben Hoi hoi :)
Bayanlardan bir harem yapacak olsaydım eşikten içeri adımını atamayacak isimler Su-Jeong Lim ve Ha Ji-won olurdu kesinlikle. Hele Ha Ji Won'u bir türlü sevemedim gitti. Su-Jeong Lim'e gelirsek kendisini güzel bulmuyorum ama oyunculuk konusunda başarılı.
Kim Ha-neul çok güzel olmasa da farklı bir çekiciliği olan alımlı bir bayan severim kendisini.
Kim Ah-jung, Kim Tae-hee, Jeong Ryeo-won sadece birer yapımlarını izlemişimdir kendi çaplarında güzel bayanlar.
İşte en sevdiklerim... Shin min-ah, Son Ye-jin, Gianna Jun... Hem oyunculuklarına hem de yüzlerine bayılıyorum. Her ne kadar Shin min-ah marifetli doktorlarım ellerinden çıkıp buralara kadar geldiyse de hangi doktorun eli değdiyde mükemmel olmuş yani. Gianna'nında burnunda ve dişlerinde hafiften rötuşlar var ama o da taş gibi maşallah. İçlerinde en doğalı Son Ye Jin ama hepsini ayrı ayrı severim... :)
Bu arada eline sağlık güzel harem olmuş :)

leithygurumi dedi ki...

Su-Jeong Lim benim en favori yıldızımdır Kore'den, ha çirkin mi, bence çirkin de değil :) O kadar yetenekli ki o çocuksu halini bile seviyorum :)

Remzi CEVHER dedi ki...

"Su-jeong Lim" içlerinden en güzeli bence. En azından ben ona aşığım :)

Yorum Gönder

Newer Posts Older Posts