7 Mart 2011 Pazartesi

Koşu Maceralarım

Bu sefer blogu günlük gibi kullanayım dedim. Bugün baya resim çektim tek tek twitter'a göndermek yerine bloga gönderip buranın linkini vereceğim.


İlk olarak Ortaköy - Kuruçeşme - Arnavutköy - Bebek boyunca bugünde koşmayı düşünüyordum. İnanılmaz keskin bir rüzgar vardı. Kuruçeşmeye gittim. Parktan çıktıktan sonra bir süre koştum fakat olacak gibi değildi rüzgar şiddetini arttırmıştı ve geri döndüm.


Kuruçeşmede çektiğim fotoğraflar

Fotoğrafların üzerine tıklayarak orijinal boyutunu görebilirsiniz.



Bu sevimli köpeğin dün fotoğrafını çekmeye çalıştım ama pek sevimli bakmıyordu o yüzden yanaşamadım :) Ama bugün alışmış artık yabancı değilsin der gibiydi :P Poz bile verdi.






Dün Savarona yatının resimini uzak çekim olarak vermiştim. Bugün daha yakından çekeyim dedim. Değişik yerlerden üç farklı resim çektim.

Kuruçeşme parkından çıktıktan sonra denize yakın olmayan bir yere Yıldız Parkına gittim. Aslında aklımda vardı en baştan oraya gitmek. Tahmin ettiğim gibi orada rüzgar yok ve hava daha iyiydi. Girişten itibaren bana bir ton malzeme çıktı :) İşte bunlar;

Yıldız Parkı resimleri



0 yorum:

Yorum Gönder

Newer Posts Older Posts