14 Ocak 2011 Cuma

Efsane sözler

Spor dünyasına damga vurmuş isimler, sadece saha içindeki performanslarıyla değil, söyledikleri sözlerle de büyük yankı uyandırmıştı. İşte onlardan bazıları...


"Takım içinde karar aldık ve Robben'e bildirdik.
Sahaya çıktığımızda o kendi topunu getirecek"  
Wesley Sneijder




Sinisa Mihajlovic: "Mourinho ile futbol konuşmam. 
Futbol oynamamış birinin bazı şeyleri anlamasını beklememeli"  
Jose Mourinho: "Jokey olmak için önce at mı olmak gerekir?"



"Yapma Hayrettin daha kadroları saymadım"
Bir milli maçı anlatan İlker Yasin'in, ilk dakikalarda bir gol yiyen
kaleci Hayrettin Demirbaş'a olan serzenişi...



"Tanrı beni gol atmam için gönderdi"  
Romario


 
"Türk gazetelerindeki tek doğru şey tarihtir"
Haim Revivo



"Hiçbir kuvvet beni bu stadda 25.000 kişi olduğuna inandıramaz! 
Dida'yı bir kere bile duyamadım"  
Galatasaray mağlubiyeti sonrası Milan kaptanı Paolo Maldini'nin sözleri...



"İtalyanlar size karşı galip gelemezler ama siz onlara mağlup olabilirsiniz"
Johan Cruyff



"Bazen Michael Jordan o kadar güzel oynardı ki 
onu savunmaya calışmak yerine potayı güzel 
gören bi yerden Jordan'ın yapacağı şeyi izlemeyi 
seçiyordum, çünkü ertesi gün herkes o hareketten 
bahsederken tam anlamıyla görememiş olmak 
beni çıldırtıyordu"
Magic Johnson



"Arsenal ile hazırlık maçı yapacaktık. Maçtan evvel 
gittim Arsene Wenger'e, 'Çıkar tam kadronu da 
güçlerimizi görelim' dedim. Tam kadro çıktılar, 4 
tane attık" Hikmet Karaman'dan Arsene 
Wenger'e... (2001 yılında Kocaelispor'un 
Arsenal'ı 4-1 yendiği hazırlık maçı sonrası)



"Futbol basittir. Zor olan basit futbol oynamaktır"
Johan Cruyff



"Kariyerim boyunca 9000'den fazla başarısız atış yaptım, 
300'den fazla oyun kaybettim, 26 kez oyun kazandıracak atışı ıskaladım. 
Çabaladıkça başarısız oldum, başarısız oldukça çabaladım. İşte başarımın sırrı..."
Michael Jordan



"Futboldaki 21 yıllık yaşantımda, hiçbir zaman buna 
benzer bir ortam görmedim. Yunanlılar Türklerin parmak uçlarına bile gelemezler"
Sevilla Başkanı Jose Maria Del Nido (Kadıköy'deki Fenerbahçe maçı sonrası...)



"Herkes bir gün Michael Jordan olmak istiyor. Ben ise her gün Michael Jordan olmak zorundayım"
Michael Jordan



"Ben Jordan'a maçta ne yapması gerektiğini söylemezdim ama sana söylüyorum"
Phil Jackson'dan Kobe Bryant'a...



"Bu oyunu seviyorum çünkü her attığım giriyor"
Ray Allen



"Barcelona, muhteşem tiyatrolarıyla bir kültür kenti. 
Bu çocuk da artistliği iyi öğrenmiş"
Mourinho'dan, o dönem Chelsea forması giyen 
Del Horno'nun oyundan atılmasına neden olan Lionel Messi'ye...



"Çocuk bakıcılığı yapmaktan takımını şampiyon yapamıyor"
Jose Mourinho'dan Arsene Wenger'e...



"Onun röntgenci olduğunu düşünüyorum. Böyle tipler vardır; 
evde otururken teleskopla başka evlerin içinde başkalarının 
neler yaptıklarını izlerler. O da Chelsea hakkında konuşuyor, 
konuşuyor, konuşuyor"
Jose Mourinho'dan Arsene Wenger'e...


Bunun gibi daha bir çok söz var ama bunlar benim seçtiklerimdi.
Keyifle okuduğunuzu düşünüyorum :) Sizin favoriniz hangisiydi?

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Süper şeyler seçmişsin. Hepsi birbirinden güzeldi.

Adsız dedi ki...

favorim;
"Bazen Michael Jordan o kadar güzel oynardı ki onu savunmaya calışmak yerine potayı güzel
gören bi yerden Jordan'ın yapacağı şeyi izlemeyi
seçiyordum, çünkü ertesi gün herkes o hareketten
bahsederken tam anlamıyla görememiş olmak
beni çıldırtıyordu"
Magic Johnson

Unknown dedi ki...

"Hiçbir kuvvet beni bu stadda 25.000 kişi olduğuna inandıramaz!
Dida'yı bir kere bile duyamadım"
Galatasaray mağlubiyeti sonrası Milan kaptanı Paolo Maldini'nin sözleri...

Yorum Gönder

Newer Posts Older Posts