4 Kasım 2010 Perşembe

Dear Doctor (2009)






Stajyer olarak bir köye atanan Soma yolda sakarlığı sonucu bir kaza yapar ve gözlerini köyün doktoru Ino'nun yanında açar. Kısa sürede kendine gelen genç doktor adayı Ino'nun asistanı olarak görev yapmaya başlar. Genelde yaşlı insanların yaşadığı bir köyde doktor olarak görev yapan Ino hastalarını evlerine kadar giderek muayene eder ve teşhis koyar. Genç stajyere de arada sorular sorar bakalım biliyor mu diye Hikayenin gelişimi açısından buradan sonrası önemli olduğu için detay vermiyorum. Çok merak edenler için bir ipucu vereyim, Kemal Sunal'ın Doktor Civanım filmini düşünün onun biraz daha ciddi olanı.


Hikayesi aslında bir romandan yola çıkılmış gibi güzel anlatılmış. Sıkmayan zaman zaman şaşırtan bir film.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Amanın bu filmden bahseden birini ilk defa görüyorum. Ben de konu ilgimi çektiği için tez zamanda izlemek istdeim ama tek link şeklinde hiçbir yerde bulamadığım için on yüz milyon linki sabırla teker teker indiriyorum, tabii rapid hesabım olmadığı için ard arda da indiremiyorum. Resmen çile oldu indirmesi ama umarım izlemesi güzel olur, bir link daha indireyim aklıma gelmişken :)

Neo dedi ki...

rapidshare'e bu ara hiç bulaşmayın bence. 2 cd lik megaupload linkleri var. tek cd olarak bende bulamadım.

Yorum Gönder

Newer Posts Older Posts